Kontakt os
Har du spørgsmål til din ordre eller en generel forespørgsel?
Vi får mange henvendelser, hvoraf de fleste spørgsmål er gengangere. For at gøre det nemt for dig, har vi lavet en liste med vores oftest stillede spørgsmål. Forhåbentligt finder du, det svar du søger. Hvis det ikke er tilfældet, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os på:
Telefon: +45 6611 1704
Mail: info@nordahlandersen.com
Vores åbningstider: mandag–fredag 08.30 – 16.00.
Bemærk, at vores kundeserviceafdeling er lukket på alle danske helligdage.
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, efter din ordre er sendt igennem, råder vi dig til at tjekke dit spamfilter, også kaldet ”Uønsket mail”. Hvis du ikke finder ordrebekræftelsen der, så kontakt vores kundeservice direkte på info@nordahlandersen.com via e-mail eller igennem vores kontaktformularen. Du kan også ringe på 6611 1704, så tjekker vi om din ordre er gået rigtig igennem til os.
Kontakt vores kundeservice direkte på info@nordahlandersen.com via e-mail eller igennem vores kontaktformularen, du kan også ringe på 6611 1704. Vi vil forsøge at ændre informationen. Bemærk, at det ikke er muligt at foretage ændringer på forsendelser, som allerede er afsendt fra vores lager.
Ønsker du at annullere din ordre, så kontakt vores kundeservice direkte på info@nordahlandersen.com via e-mail eller igennem vores kontaktformularen, du kan også ringe på 6611 1704. Vi annullerer som udgangspunkt altid din ordre, dog er det ikke muligt at annullere en ordre, som allerede er afsendt fra vores lager.
Vi sender i dag udelukkende forsendelser til Danmark, Tyskland, Holland og Belgien, men håber på inden længe at kunne udvide til alle lande indenfor EU.
Ja, det kan du. For nærmere info om hvilke fysiske butikker der forhandler vores varer, henviser vi til vores Shopfinder. Tryk på "Find forhandler" på forsiden eller her
Vi tilbyder ikke gavekort på nuværende tidspunkt.
Se vores størrelsesguide her.
Vi accepterer MasterCard, Visa/Visa elektron, Paypal og Apple Pay.
Et fragtgebyr på DKK 39 vil blive tilføjet din faktura for at dække ordrehåndtering og forsendelse. Hvis du bestiller for mere end DKK 499 opnår du fri fragt.
Du modtager et trackingnummer.
Vi benytter PostNord.
Vi tilbyder ikke indpakning af dine varer.
2-3 hverdages levering.
Kontakt kundeservice, som vil hjælpe dig. Oplys dit ordrenummer ved henvendelse.
Hvis du stadig ønsker forsendelsen, bedes du bestille en ny.
Det er ikke muligt at hente online bestillinger hos en af vores forhandler.
Det er muligt at få sendt til hjemmeadresse, her vælges "PostNord Standardlevering".
Vi ombytter desværre ikke vores produkter. Returner i stedet den vare til os, som du har modtaget, så refunderer vi pengene så du kan lave en ny bestilling.
Vi ombytter desværre ikke vores produkter. Returner i stedet den vare til os som du har modtaget, så refunderer vi pengene så du kan bestille et nyt.
Det er ikke muligt at bytte i en fysisk butik.
Den forkerte ring returneres/krediteres og ny i rigtig størrelse bestilles. Kontakt kundeservice for returlabel. Oplys dit ordrenummer ved henvendelse.
Kontakt kundeservice, som vil hjælpe med en returlabel og den rigtige vare.
Kontakt kundeservise, som vil sende en returlabel samt returformular. Informér om enten et ordre- eller fakturanummer.
Pengene bliver sat ind på samme kort, som er anvendt ved købet. Beløbet vil være synligt på kontoen 1-4 hverdage efter at have modtaget en kreditnota på mail.
Er der gået 4 hverdage efter modtagelsen af kreditnotaen, kontakt kundeservice, som vil hjælpe.
Du har 14 dages fortrydelsesret fra du har modtaget din ordre.
Det er ikke muligt at aflevere en returpakke personligt hos os.
Julegaver byttes t.o.m. d. 15. januar. Dette gælder fra d. 1. november i det igangværende år.
Du har 2 års reklamationsret på dit køb. Reklamationsretten dækker fabrikations- eller materialefejl eller en forkert oplysning af varen. Derimod er almindelig slitage eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel.
Nej, det er ikke muligt at få et tilgodebevis. Pengene vil blive tilbagebetalt på samme kort som er anvendt ved købet.
Nej, det er ikke muligt at bytte varen hos en af vores forhandlere.
Nej, her skal du gå til den forhandler varen er købt hos.
Kontakt kundeservise, informer enten et ordre- eller fakturanummer. Send meget gerne et billede af det defekte smykke med i mailen.
Se vores størrelsesguide her.
Produkterne er lavet i ægte sterlingsølv 925. Produkterne er enten med rhodineret, forgyldt eller rosaforgyldt overflade. Du finder også produkter i 8 eller 14 karat guld. Læs mere om materialerne her.
Se under smykkepleje her.
Har du spørgsmål til din ordre eller en generel forespørgsel?